رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2 بقلم ندي احمد

رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2 بقلم ندي احمد

رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2 هى رواية قصيرة الكترونية رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2 نشر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2 من تأليف ندي احمد رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2 نالت اعجاب الكثيرين علي فيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2


رواية معذب القاصر  بقلم ندي احمد




رواية معذب القاصر الفصل الثاني 2

 فارس فجأة قرب منها 
ورد بعياط : ارجوك ابعد عنى هتعمل ايه 
فارس شد شعرها : مين حبلك يا قليلة الربا*يه
 انطقى بدل ما هتشوف منى ايام سودة يا ورد 
ورد : والله العظيم  ما حد لمسنى انا مظلومة 
فارس راح مسك الكر*باج تانى  : انتى الجانية على روحك يا زا*نية 
ورد بصراخ : انا مش كده والله العظيم 
فارس : وكمان بتعلى صوتك عليا ده انتى بتحفرى قبر*ك بأيدك 
ورد : مو*تنى انا مبقتش عايزة اعيش 
فارس : لاء مش هقت*لك عارفة ليه علشان المو*ت ليكى راحة و انتى هنا هتتعذ*بى 
وراح فارس شدها عار*ية وربط رجلها فى  سور البلكونة وراح دلق عليها ماية ساقعة 
وقفل عليها للصبح الجو كان سقعة وصحيت الصبح كانت بتهلوس ودرجة حرارتها مرتفعة
فارس فتح البلكونة 
راح ضر*بها برجله: فزى قومى قامت قيامتك 
ورد بتلهوس ومش قادرة تفتح عنيها 
فارس حط ايده على دماغها لاقها سخنة نا*ر راح شالها ونزل بيها تحت الدش 
وشغل الماية وهى صرخت اول ما الماية لمست جسمها وراحت حضنت فارس جامد وراح ناشف جس*مها بالفوطة
 وحطها على السرير عار*ية  وحط عليها  غطا وغير هدومه وراح  ادها دواء وعمل لها كمدات لحد ما الحرارة نزلت وورد بدأت تفوق لاقيته قاعد قدامها 
ورد اتخضت لما لاقيته قدامها وهى منغير حتى ملابسها
  ورد بعياط : هو ايه اللى حصل 
فارس : ادخلي البسى حاجة على جتتك وانزلى مع الخدم يلا 
ورد لسه هتتكلم راح فارس ضر*بها بالقلم : انا مش قولتلك قومى قاعدة ليه
 ورد راحت لفت الغطا على جس*مها وقامت جرى ولاقيت لها جلابية قديمة وباين عليها انها دايبة 
ورد وقفت قدام فارس 
فارس: انجرى انزلى واقفة ليه 
ورد كانت خايفة ولكن بقوة مزيفة : انا مش هنزل أقف مع الخدم انا مش خادمة 
فارس وجه احمر وراح ماسك شعرها وجر*ها لحد المطبخ 
فارس : انتى هنا اقل من الخدامة على الاقل الخدامه عندها شرف 
ورد بعياط : والله العظيم انا مظلومة 
سعاد والدة فارس : انتى ازاى تردى على فارس يلا جهزى الفطار 
ورد واقفة تجهز الفطار مع الخدم وحتى هدومها اقل من هدوم الخدم اللى فى القصر 
ورد واقفة فى المطبخ 
فارس طلب ان ورد تقف ليهم وهما بيفطروا علشان لو حد احتاج حاجة 
فارس: من النهاردة كل يوم تحضرى الفطار والغداء والعشاء وتوقفى علشان لو حد احتاج حاجة واحنا بناكل
 وبزعيق فاهمة 
ورد بخوف : فاهمة 
فارس : ايه القر*ف ده استغفر الله الاكل مليان ملح وراح رمى الطبق فى وش ورد 
ورد بتلقائية  : انت متخلف يا جدع انت ولا ايه حكايتك
 فارس : انتى قولتى ايه وراح ضر*بها قلم جعلها تنز*ف د*م
منى : ايه قلة الأ*دب والبجا*حة دي
 طبعا واحدة زيك منتظرين منها ايه ما انتى اهلك ماتو*ا ولمحقوش يربوكى 
ورد : الله يرحمهم..متجبيش سيرتهم على لسانك 
فارس : لا ده انتى قليلة الر*باية وانا هربيكى من اول وجديد اعتذرى لستك منى 
ورد : .... .....
فارس بغضب : بقولك اعتذرى 
ورد بقهر : انا  بعتذرلك يا ابلة منى 
منى باستهزاء : ابلة ده انتى اللى ابلة 
ورد لسه هترد 
فارس راح شدها لاوضة وراح قل*ع هدومها وقط*ع هدومها وهج*م عليها وصرختها بقت فى كل مكان 
ورد : ابعد عنى يا فارس 
فارس : هو حرام ليا وحلال للغريب ولا انتى مش بتحبى غير الحرام يا فا*جرة 
فجأة ............
لو عايزة تدخلي قناة التلجرام بتاعتنا اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا

 لو حابب تدخل جروب الواتساب بينزل عليها الفصول اول باول اضغط هنا